Sent: Tuesday, September 11, 2007 8:17 AM
Subject: RE: DDW-DDL-ML Endlich?

Fred, Jos,

Werkt Digisys dan volledig met DDW ?
Railroadexpress in ieder geval kan ook DDW aan, echter geen DDC (dus enkel
MM-protocol).
Hierdoor ben je voor een grotere baan eraan voor de moeite. (beperking in het
aantal adressen en mogelijks functionaliteit).
Dus enkel RS232 nodig om zowel loks als S88 ?
Sven is bezig om een DDW-compatibele S88-LPTINTERFACE te bouwen (met optocoupler
uiteraard).

Mvg,

Dirk

Citeren Jos Schnitzler <j.schnitzler@studieaccess.nl>:

Dank je Fred, dat ga ik bestuderen.
Danke Fred, ich werde mal mit dem Studium anfangen.

Jos